Semen
Moderator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Z Nienacka
|
Wysłany: Pią 17:39, 30 Lis 2007 Temat postu: Profesje |
|
|
Knight
Knight jest profesja zadajaca najwieksze obrazenia z broni "melee" (niedystansowych). Podstawa kazdego rycerza sa dobre skille broni melee - do wyboru mamy 3 typy: axe, sword i club - oraz skill shieldingu, na ktory trening poswiecamy duzo czasu. Knight jest postacia, ktora bardzo wolno awansuje na kolejne poziomy magiczne. Prawdziwie magicznym poziomem dla rycerza jest 4 - wtedy mozna uzywac UH. Knight nie moze czerpac zysku z produkcji run, musi duzo pieniedzy wydac na ekwipunek. jest typowym blokerem - bierze jednoreczna bron i tarcze i idzie z kolegami na silne potwory i na pelnej obronie przyjmuje na siebie ataki potwora. Moze tez zabrac dwureczna bron i udac sie na polowanie, aby zdobywac kolejne poziomy doswiadczenia. Minusem dla rycerza jest to, ze duzo czasu musi poswiecic na trening.
Z kazdym poziomem rycerz otrzymuje 15hp i 5 mp.
Plusy
+duzo hp,
+w walce w zwarciu traci najmniej hp ze wszystkich profesji,
+latwo sie nim gra,
+najlatwiej mu sie obyc bez PACCA,
+najwieksze prawdopodobienstwo przezycia w wypadku kicka lub laga,
+potrafi szybko expic, nawet sam,
+ma czar ofensywny Exori.
Minusy
-na niskich poziomach zarabia malo,
-duzo czasu trzeba poswiecic na trening,
-przed osiagnieciem 4 mlvlu jest praktycznie bezbronny,
-wolno awansuje w poziomach magicznych,
-trudno mu zabijac samemu silne potwory,
-nie boi sie o male lagi w przeciwienstwi do pallka,
-nie moze expic na mocniejszych potworach jak demon, BK , Hero (olbrzymie koszty)
-nie moze uzywac SD - 15mlvl do uzycia runy, nierealne.
-dodajac hp +mp dostawane na kazdy poziom, dostaje on najmniej.
Paladyn
Przez kolejne updaty Tibii jest coraz trudniejsza profesja w prowadzeniu. Korzysta on z broni dystansowych, np. Kuszy i Luku. Glownym expem dla Paladyna sa Dwarfy Guardy - juz od niskich poziomow mozna dobrze poexpic i zarobic. Paladyn trenuje skille
"Distance Fighting" i "Shielding". W skillu shieldingu awansuje on z taka sama predkoscia co rycerz.
Z kazdym poziomem otrzymuje 10 hp i 15 mp.
Plusy
+ma wystarczaja duzo zarowna hp jak i mp,
+postac walczaca, moze tez uzywac magii,
+sam moze sobie produkowac amunicje,
+moze tworzyc runy HMM,
+szybko moze zaczac expic na Guardach,
+walczy na dystans,
+moze uzywac czarow takich jak np. Exura Vita.
+moze uzywac SD od 15mlvla,
+dobrze mu sie samemu expi,
+latwo sie nim gra.
Minusy
-byle lag moze go zabic,
-kolejne updaty utrudniaja gre,
-duzo czasu trzeba poswiecic na trening,
-potrzebuje amunicji,
-musi regenerowac soul pointsy, zeby robic runki.
Sorcerer
W pelni magiczna profesja. Podobna do Druida. Posiada kilka smiercionosnych czarow, np. UE, E-wave, ktore sa niedostepne dla druida. Sorcerer zarabia na niskich poziomach, sprzedajac runy. Posiada malo punktow udzwigu. Skille melee leca u niego bardzo wolno, wiec nie oplaca sie ich trenowac. Na wyzszych poziomach doswiadczenia Sorcerer udaje sie na polowania wraz z kolegam na silne potwory i zgarnia najwiecej punktow doswiadczenia. Istnieje jednak ryzyko, ze koszty huntu nie zwroca sie, jesli łupy z potworów beda niezadowalajace. Sorcerer szybko awansuje w "skillu magii", czyli mlvlu.
Z kazdym poziomem otrzymuje 5 hp i 30 mp
Plusy
+zarabia pieniadze, robiac runki,
+moze summonowac potwory,
+szybko moze sam zabijac silne potwory,
+na wysokich poziomach expi najszybciej ze wszystkich profesji,
+moze zadawac silne obrazenia z czarów,
+moze uzywac czaru Exori Vis.
Minusy
-nie moze produkowac UH,
-maly udzwig,
-malo hp,
-trudno gra sie bez PACCA,
-wolno rosna skille melee,
-SD mozna produkowac dopiero od 45lvla,
-musi regenerowac soul pointsy, zeby robic runki.
Druid
Jest postacia magiczna. Jego podstawowym czarem jest Ultimate Healing Rune. Plecak takich run przynosi mu duzo zysku, srednia cena za plecak 3k~. Niewiele rozni sie od Sorcerera - jego ofensywnego odpowiednika. Druid nie moze produkowac SD, uzywac UE oraz Energy Wave. Moze za to na PACCU uzywac czaru Exura Sio, ktory leczy tyle co Exura Vita, a zabiera 2x mniej many.
Z kazdym poziomem otrzymuje 5 hp i 30 mp
Plusy
+moze produkowac runy UH,
+moze summonowac potwory,
+na wysokich poziomie expi prawie tak samo szybko jak Sorcerer,
+moze uzywac czaru Exura Sio oraz Exori Vis.
Minusy
-wolno rosna skille melee,
-nie moze produkowac SD, uzywac Energy Wave oraz UE,
-najtrudniej mu sie gra bez PACCA,
-malo hp i punktow udzwigu,
-musi regenerowac soul pointsy, zeby robic runki.
Soul Points:
FACC - 1 soul co 2 minuty.
PACC -1 soul co 15 sekund.
Post został pochwalony 0 razy
|
|